Original topic:

Call and 🤬🤬 Continuity

(Topic created on: 06-15-2019 12:41 PM)
976 Views
CHMultimedia
Expert Level 5
Options
Galaxy S

image

The A70 (and A50, could not check the A20 yet) has Call and Message Continuity but not the 2.1x more expensive Note9 and the 1.5x more expensive S9.

Congratulations.  You made purchasing a device extremely frustrating, knowing that older devices are arbitrarily prevented from getting useful features. And this feature is extremely useful.
0 Likes
17 Comments
Habsfan
Expert Level 2
Galaxy S
what does it do? and my expensive S10+ doesn't have it :(
0 Likes
CHMultimedia
Expert Level 5
Galaxy S
It lets you sync all incoming calls and messages between devices. So if your phone gets a call, you can answer from another device, like a tablet.
0 Likes
Habsfan
Expert Level 2
Galaxy S
ah gotcha
0 Likes
sully
Active Level 7
Galaxy S
This feature *Call and continuity* on my S10?
CHMultimedia
Expert Level 5
Galaxy S
Yep that's the one!
Cassidy
Expert Level 5
Galaxy S

Le Note 9 "avait" Message et continuité "et Samsung ont tout simplement enlevé, on parle ici:

https://r1.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note/Note9-issue-quot-call-message-continuity-quot-as-sto...

 

Ils ont fait la même chose sur ma Galaxy Tab S4, toutes les bonnes applications de qualité  qui étaient sur la tablette à l'achat ont été remplacées par des applications de base  surtout  en DEX  mode lors de la mise à jour Pie. Ma tablette a ainsi perdu la moitié de sa valeur car si j'avais voulu une tablette pour ne l'utiliser qu'en mode Android, j'aurais acheté la Tab A 2018

 

On dirait que tous les appareils HAUT DE GAMME  Samsung ne  sont plus considérés par Samsung, tout ce qu'ils veulent c'est de vendre le plus d'appareils milieu de gamme parce qu'il n'y a pas assez d'acheteurs près à payer le gros prix..

 

 

 

0 Likes
CHMultimedia
Expert Level 5
Galaxy S
C'était une version non-fonctionelle de la fonction. Cette version est toujours sur mon Note9 mais ne sert à rien, à part d'empêcher les gens de mettre l'application eux-mêmes
0 Likes
Cassidy
Expert Level 5
Galaxy S
C'est ridicule...je te donne raison à 200 % et je comprends très bien ta frustration...Samsung n'a aucun repect pour les appareils Haut de Gamme
0 Likes
Ray1
Expert Level 1
Galaxy S

So they can't put a new feature on a newer phone unless it has been put on a flagship phone??
I think there is something wrong with your logic. It is like saying they can't put upgraded air bags that are gauranteed to save your life in a newer lower priced car until it is put in top of the line car that is older.
Likely will be brought to flagships if it turns out popular and works as intended.

0 Likes