cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Bubur Chacha Mak Lampir

(Topic created on: 02-18-2021 12:57 PM)
MakLampir
Active Level 9
Options
Galaxy Gallery

image

Lepas makan bubur ni, boleh la kita menari chilli chacha 💃💃💃 😄😄😄
17 Comments
ŃM
Active Level 6
Options
Galaxy Gallery
Looks good
bbysya21
Beginner Level 2
Options
Galaxy Gallery
sdp nye😋
kavitha
Beginner Level 2
Options
Galaxy Gallery
ok
Dann6226
Beginner Level 2
Options
Galaxy Gallery
yummy
k117
Active Level 10
Options
Galaxy Gallery
npk sgt2 sedap nya...habis puasa aku hari ni...🤣
MakLampir
Active Level 9
Options
Galaxy Gallery
memang sedap sebab guna gula nisan makcik kiah n santan kelapa pak maon....hehehe 😁😁😁
k117
Active Level 10
Options
Galaxy Gallery
mesti lah sedap,janji santan kelapa dan nisan tu kau beli,kalau kau rembat tk tahu lah aku.aku suka rembat je beli2 ni payah lah tk syok...
MakLampir
Active Level 9
Options
Galaxy Gallery
patut la aku tinggalkan setengah periuk kat dapo dah licin....agak ko yang rembat ye.....😄😄😄😄
k117
Active Level 10
Options
Galaxy Gallery
dua periuk kau tinggal kt dapur ye..aku rembat satu periuk je,satu lagi polis yg rembat..😁😅🤣.baik kau pergi report kt abg Bomba..
0 Likes