Original topic:

registering for chat services

(Topic created on: 09-19-2019 04:02 PM)
2207 Views
jcstorm
Active Level 1
Options
Galaxy S
Is anyone else receiving a "registration failed" message when attempting to register for chat services in the text message settings on galaxy s9? 
0 Likes
14 Comments
balou
Active Level 4
Galaxy S
Je peux te le dire en français si tu veux. si tes pas content passe ton chemins ces un forum ou les gens peuvent publier les questions qu'ils veulent dans le but d'avoir des réponse. ;)
0 Likes
theonecid
Expert Level 2
Galaxy S
Ok, j'ai pas besoin de t'expliquer le but d'un forum non plus. Le processus est de toujours lire d'abord, surtout quand la question a été posée 100 millions de fois et si jamais tu ne la trouve pas alors là tu post. C'est le même fonctionnement partout sur internet alors voilà une règle d'or.
0 Likes
Galaxy S
@jcstorm Just wanted to apologise for my "🥄 is easier post" which I deleted - Didn't realize that this was your first post on Samsung Members.... Most people here are always very happy to help....
With a recent OTA update - there's been countless posts regarding the "failed to register" for RCS & seeing another post on the same issue struck a nerve.... without checking to see if you were a new member or an old hand here....
Don't be shy to ask questions - We don't usually bite 🕊
jcstorm
Active Level 1
Galaxy S
lol no worries, thanks for the apology haha
balou
Active Level 4
Galaxy S
tu peux aussi passer tous droit. Je ne savais pas qu'on devais suivre tes règles 😂🤔
0 Likes