MatRopie
Active Level 1
Options
Galaxy S

image

Yeayy finally dpt jugak android 11🙂...
6 Comments
kev1n
Active Level 3
Options
Galaxy S
bro tinggal mana, Singapore dan malaysia belum dapat kan?
0 Likes
kev1n
Active Level 3
Options
Galaxy S
oops saya pun dapat, check melalui samsung member tak ada, manual melalui settings pula ada.
0 Likes
Luqmanakim
Active Level 7
Options
Galaxy S
Syok tu! S10 Lite dpt lagi awal dari S10 lain 😅 mcm2 Samsung nie. tapi masih sabar menanti.
mcm mana pengalaman pengunaan tu bro?
MatRopie
Active Level 1
Options
Galaxy S
so far so good la...xde lgi jumpak bug ke apa...then fon pon terasa smooth je...yg saya rasa pling ketara effect dya fingerprint scanner...sbolom update ui 3 rasa fingerprint nk buka slow skit...now lepaih update laju je dya buka
MatRopie
Active Level 1
Options
Galaxy S
seriuss arrr s10 lain xdpt update gi😌
0 Likes
Luqmanakim
Active Level 7
Options
Galaxy S
xsabar gak nie dgr byk improvements 👍🏻 tulah, yg s10 lain satu dunia belum dpt lagi 😅

Screenshot_20201230-092830_Samsung Internet_65572.png

0 Likes