Original topic:

S22 Ultra LAGGY

(Topic created on: 03-31-2022 02:44 PM)
364 Views
balou7
Beginner Level 2
Options
Galaxy S
Salut à tous,

Avez-vous le même problème que moi? Depuis quelques temps, mon S22 Ultra est lent et il LAG énormément. J'appui sur une touche, le délais de réponse est très long ou ne le reconnais pas. Des fois des page gèle complètement. Mon frère qui a exactement le même cell que moi viens de me rapporter aussi le même problème.. 

Hi all, Do you have the same problem as me? For some time now, my S22 Ultra has been on loan and it lags a lot. I press a key, the response time is very long or does not recognize it. Sometimes pages freeze completely. My brother who has exactly the same cell as me has just reported the same problem to me as well..




0 Likes
11 Comments
GG2
Expert Level 3
Galaxy S
Not normal for sure .. I would clear the cache partition or maybe a back up and factory reset. My S22 Ultra is buttery smooth, fast and lag free.
Cassidy
Expert Level 5
Galaxy S
"Hi, please perform wipe cache partition.

1. Maintenez le bouton d'alimentation et Volume bas pour ouvrir les options d'alimentation où choisissez Éteindre.
2. Lorsque l'écran est éteint , appuyez simultanément sur les touches d'augmentation du volume et Power.
3. Lâchez tous les boutons maintenus lorsque vous voyez le mode de récupération à l'écran.
4. Ensuite, vous devez sélectionner Wipe cache partition.  Utilisez Volume Up pour naviguer et le bouton Power pour l'accepter.
5. Choisissez Oui et appuyez sur la touche Marche/Arrêt pour confirmer cette opération.
6. Après cela, sélectionnez Redémarrer le système maintenant avec la touche Marche/Arrêt."


1. Hold the Power button and Volume Down to open the power options where choose the Power off.
2. When the screen goes dark press the Volume Up and Power keys together.
3. Let go of all held buttons when you see the Recovery mode on the screen.
4. Then you should select Wipe cache partition. Use Volume Up to navigate and the Power button to accept it.
5. Choose Yes and press the Power key to confirm that operation.
6. After that select Reboot system now with the Power key."
Helenna
Moderator
Moderator
Options
Galaxy S

Bonjour, veuillez exécuter les étapes données par cassidy et nous écrire à nouveau si le problème du retard est résolu.

Merci Cassidy.

pchan0
Active Level 6
Galaxy S
No problems with my S22 ultra at all. Did you restore your data with smart switch?
0 Likes
BDTech
Expert Level 1
Galaxy S
Did you use RAM Plus?
0 Likes
Moekatt
Active Level 1
Galaxy S
Yeah i do experience that as well. Was thinking of visiting their store to get it checked out.
0 Likes
Thology2011
Active Level 5
Galaxy S
Pas normale balou7..à mon avis
0 Likes
Galaxy S
No problem on my S22 Ultra. So smooth. Maybe try boot in safe mode and see if lagging still exist.
0 Likes
MAP
Active Level 7
Galaxy S
Est-ce que tu as fait la mise à jours de ton cellulaire? Le 29 on a eu une mise à jours sur le s22 uktra qui l'a rendu plus smooth
0 Likes