Resolved! Solved

Original topic:

Updated Telus Schedule

(Topic created on: 07-04-2022 08:16 AM)
598 Views
Ray1
Expert Level 1
Options
Galaxy S

Telus finally decided to show S20s updating that Rogers showed updating previously

Ray1_0-1656947785869.png

 

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
RedDogRabbit
Expert Level 5
Galaxy S

Just to RUB it Telus' & BoaGuy's noses 👃 👃 Rogers Darrell (Retired) isn't out to pasture yet, although I suppose that it's actually RogersMoin who posted it... Rogers Darrell (Retired) just seems so much cooler though 😎 😂

Screen shot isn't new - Just a repost for anyone who missed it the first time 😇👿

 

EN Jun 25-2.png

View solution in context

7 Comments
Gillesf
Beginner Level 2
Galaxy S
Bon jour
0 Likes
Gillesf
Beginner Level 2
Galaxy S
J ai reçu un message de Samsung de changer le clavier aveZ vous un fonctionne exemple pour Samsung A03s model
0 Likes
Ray1
Expert Level 1
Galaxy S

Au lieu de répondre à mon message, vous devriez créer votre propre message et tout le monde est plus susceptible de le voir afin d'obtenir des réponses.

Ce que vous devez faire dépend si votre conseil était d'utiliser le clavier Samsung ou un autre.

S'il s'agit d'un autre, vous devrez télécharger un clavier différent (j'utilise Gboard) mais vous pouvez essayer ce que vous voulez, puis aller dans Paramètres, Gestion générale, liste des claviers et défaut et définir le clavier que vous préférez utiliser comme clavier par défaut et modifiez les paramètres selon vos préférences pour votre clavier préféré.

Je n'ai pas le modèle A03 mais la modification des paramètres doit être la même pour votre modèle

theonecid
Expert Level 2
Galaxy S
Still nothing for S21.. So weird
Ray1
Expert Level 1
Galaxy S
Kind of strange that it is not getting updated
0 Likes
Solution
RedDogRabbit
Expert Level 5
Galaxy S

Just to RUB it Telus' & BoaGuy's noses 👃 👃 Rogers Darrell (Retired) isn't out to pasture yet, although I suppose that it's actually RogersMoin who posted it... Rogers Darrell (Retired) just seems so much cooler though 😎 😂

Screen shot isn't new - Just a repost for anyone who missed it the first time 😇👿

 

EN Jun 25-2.png

theonecid
Expert Level 2
Galaxy S
Further showing no s21. Wtfff